2010. március 25., csütörtök

Köszönöm Skipponak

Olyan  vérszegény számítógéptudásom van, hogy minduntalan rászorulok valaki segítségére :(
De igaz a mondás, hogy minden rosszban van valami jó....én ennyi kedves, jóindulatú , segítőkész emberrel, mind itt a blogvilágban....rég nem találkoztam :)
 Alig szösszentem el, hogy mit szeretnék , máris valaki segítségemre ugrik.Először Hencsilli magyarázta el a linkbeillesztés mikéntjét, ma pedig Skippo nem restellt egy aprólékos, számomra is érthető leírást küldeni arról, hogy hogyan lehet számlálót  pakolni a blogra.
 Nem vagyok otthon a számítógép titkaiban. Amit tudok azt inkább tapasztalatból tudom , s ezek a html...micsodák nagyon idegenek nekem.
 A következő nekifutásom , kihívásom pedig az lesz,hogy szebbé tegyem a blogom külsejét.De az még odébb van....
És varrni szeretnék.....talán hamarosan  :)

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy így meg lettem említve. Nem volt szükséges, de - bevallom - jólesik. :) Egyébként mindenki elkezdi valahol. Én is apránként tanulgattam meg ezeket a netről. Bár én sem vagyok az még, de leszel még Te profi htlm-ből! :D

    VálaszTörlés
  2. Na, látod...még leírni sem tudom rendesen...: ))

    VálaszTörlés
  3. HTML helyesen, csak sikeresen elütöttem. :D

    VálaszTörlés