2010. március 1., hétfő

Az első játékom, Hencsili hívott, köszönöm neki :)
1.Mi lenne ha nyernék a lottón?Hát, egy kicsit kifújhatnánk.Kifizetném a lányom iskoláját, a nagyobbiknak is  segítenék amiben csak lehetne.Aztán jönne a nagyobb család, a barátok.És ...nagyon szeretem a lovakat, sosem lovagoltam.Egy csodavarrógép is az enyém lenne. És sokat kirándulnék , csak a családommal :)
2.Rossz szokásom:Nekem ugyan olyan nincs!!!(nagyon magam alatt tudok lenni sokszor, halogatom a tennivalóimat,nem bízom magamban, sokszor türelmetlen vagyok és talán kitartásom sincs elegendő)
3.Koffein:Reggel egy hatalmas adag, napközben is kell néha, hogy létezni tudjak.
4.Színeim:Kedvencem a királykék, de mostanában szeretem a narancsos, sárgás , meleg hangulatú színeket is.
5.Mi van most rajtam?Pizsamában leledzek és egy nagy zöld papucs melege tartja bennem a lelket.
6.Háziállat?Egy kutya árválkodik az udvaron.De csak addig míg szerelemre nem lobban, mert olyankor aztán néha van úgy , hogy haton -heten marakodnak.
7Tíz én  múlva hol látod magad?Az igazság az,hogy nem látom a holnapot sem.Azt ,hogy mit szeretnék kiderült az egyes pontnál :)
8.Legutóbbi nagyon jó élményem? Megdicsérték a lányomat a szülői értekezleten.

Megköszönöm Hencsilinek,hogy engem is játszani hívott. Kinek adjam tovább?
 Szeretném ha   Cirmocska és Hendimédi  játszana velünk

3 megjegyzés:

  1. Átvettem (a stafétát)! ;) Kicsit megrágom, s jelentkezem vele a saját blogomon. Köszönöm, hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy rám gondoltál, igyekszem mihamarabb válaszolni a kérdésekre :). A megjegyzésedet törlöm a blogomról, hogy ne kavarodjon a játékra jelentkezőkkel.

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy játszottál velünk. A csodavarrógépet én kihagytam a leírásomból, de az nekem is lenne :)

    VálaszTörlés