2010. augusztus 15., vasárnap

Pont ilyennek....

Sikerült találkozni Hencsillivel :)
 Igaz, hogy csak röpke - talán tíz percre, de akkor is : )
Érdekes, hogy mennyire benne van a személyisége a blogjában : )Pont ilyennek képzeltem el, mármint az  egyéniségét.Csupa mosoly, ragyogás, nagyon kedves :)
Ajándékot is kaptam, nagyon örültem neki.
Ezentúl a fényképezőgép ilyen aranyos kis nesziben fog pihenni.

Köszönöm Heni !

Baj van. Szépen lefotóztam az ajándékokat, venném ki a gépből a videókártyát...nincs benne.
 Hol lehet?Jó kérdés, nincs rá válaszom.

 Amint lesznek képek, mutatom :((

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsi vagyok az ajándékodra!:)
    Mellékesen jegyzem meg, hogy szép, nyárias külsőt adtál a blogodnak, gratulálok!:) Ja, és köszi, hogy átírtad a játékom nevét...Valóban így van már, de azért nem adom fel a másikat sem!

    VálaszTörlés
  2. Nézz be hozzám, díj vár rád!

    VálaszTörlés