2010. augusztus 21., szombat

Ajándékok Hencsillitől : )


Megkerült a fényképezőgép kártyája.
Déván volt, Böjte atya árváinál.Persze nem magától indult el erre az útra,lányom vitte magával.
De ez a bejegyzés nem  erről szól. Itt a Heni kedvességét szeretném megköszönni.
Olyan hihetetlen,hogy szinte ismeretlenként milyen izgalommal ( én legalábbis ) vártuk a találkozást.
Ahogy a parajdi bánya bejáratánál kémleltük az arcokat,hogy ez ő lesz vagy nem....és egyből megismertük egymást.
 Néhány perc volt csak, néhány ajándék perc.Köszönöm Heni, remélem neked is élmény volt :)

A fénykép nem sikerült, de ez mellékes : )

5 megjegyzés:

  1. Marika, hát persze hogy élmény volt! Úgy izgultam,hogy összejön-e a találkozó. Ha nem bénázok a telefonnal egy kicsit előbb is tudok szólni -mindegy ez már így alakult. Tényleg ajándék volt az a pár perc.
    Most lettem netközelben, lassan összeszedem gondolataimat és én is beszámolok :)

    VálaszTörlés
  2. Képzeld én is átmentem Erdőszentgyörgyön tegnap és igenis eszembejutottál. Egy kis blogostalálkozás azért összejött nekem is...

    VálaszTörlés
  3. Drága vagy Anna :)
    Láttam ám, hogy székelyföldre készülődsz....
    Remélem jól fogod érezni magad :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékokat kaptál és megértem, milyen izgalom lehet, egy ilyen találkozás! Talán, egyszer én is arra járok!:) Épp ideje lenne!

    VálaszTörlés
  5. Ildi, téged is szívesen látnálak. Ha erre jársz közös programot feltétlenül kell csináljunk :))

    VálaszTörlés