2010. július 4., vasárnap

Mindenkinek ,aki egy kicsit is hiányol :)

 Jól vagyok : )
Szeretem a munkámat, az embereket akivel kapcsolatba kerültem.
Elfoglalt vagyok mostanában nagyon, de jelentem...már nagyon hiányzik a varrógép, hiányzik a  blogbarátnők társasága , hiányzik ez a kedves világ amelyik segítségemre volt mikor rosszabbul ment sorom.
Kicsit sűrített volt a június, de a mérleg nyelve mindenképpen a mi javunkra mutatott, sikeres időszak volt.
Munkahely, ballagás, érettségi, jogosítvány...és mindenik sikerült.Ebből persze csak a munkahely az enyém, de nekem épp csak erre volt szükségem : ) Nagylányé  a jogsi, kicsié a sikeres érettségi.
Büszke vagyok a lányaimra. Nem kicsit : )
Az érettségizőmnek ma délben tudtuk meg az eredményeit ... nagyon  ügyes volt, két tárgyból  is a maximális jegyet kapta, a másik két tárgy is nagyon jó.Remélhetőleg ezzel az eredménnyel bekerül ingyenes helyre az egyetemen.
Hát ennyi...
azt hiszem , ebben a mostani nehéz helyzetben elégedett lehetek.

Köszönöm, hogy figyeltek rám. Remélem lesz időm egy kicsit többet jönni.
Üdvözöllek mindannyiatokat szeretettel, bemka-marika

16 megjegyzés:

  1. Marika, de jó hogy írtál már! Annyiszor gondolkodtam, hogy írok, aztán bevallom mégsem, mert féltem hogy valami rosszat írnál :(
    Látom,hogy minden rendben, semmi rossz nem történt; büszke lehetsz a lányaidra és magadra is!
    Jó,hogy jelentkeztél! Ezután léci sűrűbben jelentkezz, indítsd be varrógéped, hogy gyönyörködhessünk a táskákban és babákban :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm drága Hencsilli :)

    VálaszTörlés
  3. Hencsillivel egyetértek, és csak hozzátenném, hogy nagyon szépek a képek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a templom belsejéről készített képed és nagyon ügyesek a lányaid. :o)

    Megértem, hogy hiányzik a varrás, nekem is mindig közbejön valami. :o(

    VálaszTörlés
  5. Kolozsvár, Farkas utcai református templom,annak aki nem ismeri :)
    Méltóságot kölcsönzött az ünnepnek.Nagyon szép volt.
    Neked is köszönöm Altair :)

    VálaszTörlés
  6. Marikám, hát megvagy végre, Te csavargó!!! Illik ilyet?:) Szerencse, hogy csupa jó hírrel jelentkeztél! Szívből gratulálok a Lányaidhoz, nagyon ügyesek - ha megírtad volna, hogy a képen hol látjuk, jó lett volna:) - és az egyetem is, hurrrá!!!! Jogosítvány, hurrrrrá! A munkahely meg szuper!!:)Remélem megtalálod a számításodat!
    Azért néha nézz be hozzánk, ha van egy csöpp időd, most legalább tudjuk, hogy minden OK!pussz

    VálaszTörlés
  7. Ildikém, de örülök!Most jövök a szigetünkről, már ott is szétkürtöltem az örömömet.
    Nagyon jól esik, hogy ennyire törődtök velem, köszönöm :)))

    VálaszTörlés
  8. Marika gratulálok a lányaidhoz! Igazán büszke lehetsz! Örülök, hogy minden rendben halad. S meglásd hamarosan a varrásra is lesz időd!

    VálaszTörlés
  9. Én is örülök a jó híreknek, és visszavárlak! :) Már nagyon hiányoznak a babáid, meg a jópofa táskák!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a lányaidhoz, nagyon-nagyon büszke lehetsz rájuk! És magadra is! Remélem, hamarosan lesz időd varrni is... de addig is írj még, hogy hallhassunk felőletek!

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy minden rendben veletek! Gratulálok mindenkinke, ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, köszönöm, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  13. Örülök, hogy megkerültél, s hogy ilyen sok pozitív változás miatt maradtál távol. :) Gratulálok a munkahelyhez, gyermekednek az érettségihez, s sikeres felvételit kívánok, valamint a nagylánynak balesetmentes közlekedést! Akkor már kicsit fellélegezve élvezhetitek a nyarat, márha lesz?! :)

    VálaszTörlés
  14. Talán lesz ....:)
    Köszönöm neked is az érdeklődést, figyelmet és a jókívánságot.

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok nektek,ez nagyon szép eredmény!

    VálaszTörlés